საინფორმაციო სააგენტო ინტერპრესნიუსი

სალომე ზურაბიშვილი ჩეხეთის სენატს - თქვენთან გაფრთხილებით და მოქმედებისკენ მოწოდებით ვარ - ერთპარტიული სისტემის დაბადების მომსწრენი ვართ და ამ ყველაფრის უკან ერთი კაცი დგას, რომელიც ხელშეუხებელია
-234 წუთის წინ
09.04.2025 / 15:28

ჩვენ ერთპარტიული სისტემის დაბადების მომსწრენი ვართ, ამ ყველაფრის უკან ერთი კაცი დგას, - ამის შესახებ საქართველოს მეხუთე

1234567891011121314151617
123456
ბიზნესისა და ეკონომიკის სიახლეები
პროფილი
სალომე ზურაბიშვილი
საქართველოს ყოფილი პრეზიდენტი
მამუკა მდინარაძე
საპარლამენტო უმრავლესობის ლიდერი
ირაკლი კობახიძე
საქართველოს პრემიერ-მინისტრი
207
პროფილი
ახალი ამბების ტელევიზია
Video Player is loading.
Current Time 0:02
Duration -:-:-
Loaded: 0.00%
Stream Type LIVE
Remaining Time -:-:-
 
1x
დღის სხვა სიახლეები
„გალტ & თაგარტმა“ FMCG ბაზრის შესახებ კონფერენცია გამართა

„გალტ & თაგარტმა“ სწრაფად რეალიზებადი სამომხმარებლო პროდუქციის - FMCG სექტორის შესახებ საინვესტიციო კვლევა წარადგინა, სადაც ბაზრის მიმდინარე მდგომარეობა და სექტორის განვითარების პოტენციალია გაანალიზებული. ამის შესახებ ინფორმაციას „საქართველოს ბანკი“ ავრცელებს.

მათივე ცნობით, კონფერენციაში მონაწილეობდნენ დარგის მოთამაშეები, ინვესტორები და საერთაშორისო საფინანსო ინსტიტუტების წარმომადგენლები. ამასთან, კონფერენციაზე მოწვეული იყვნენ რეგიონის ქვეყნების FMCG ბაზრის წარმომადგენლები, რომელთაც ბაზრის მოთამაშეებს რეგიონის ქვეყნებში მიმდინარე ტენდენციები გაუზიარეს.

კვლევის მიხედვით, ბოლო 5 წლის განმავლობაში FMCG სექტორის ზომა თითქმის გაორმაგდა და 2023 წელს 21 მილიარდი ლარი შეადგინა. აქედან ბრენდული ქსელები ბაზრის 39%-ს იკავებს, რაც 2018 წელს არსებული 22%-დან მკვეთრი ზრდაა. ბაზრის დანარჩენი ნაწილი არაბრენდულ მაღაზიებს, აფთიაქებს და არაფორმალურ ვაჭრობას უჭირავს. ამასთან, FMCG ბაზრის 48% თბილისშია კონცენტრირებული, ხოლო დანარჩენი რეგიონებზე მოდის, საიდანაც ყველაზე დიდი წილი აჭარას და იმერეთს უკავია. ბუნებრივია, FMCG პროდუქციაზე ადგილობრივი მოსახლეობა ყველაზე მეტს ხარჯავს, თუმცა ბოლო 2 წელში სექტორის ზრდაში ტურისტების და მიგრანტების კონტრიბუციაც დიდი იყო. ამასთან, „გალტ & თაგარტის“ კვლევის მიხედვით, FMCG ბაზარზე ყველაზე მეტი, 70% საკვებ პროდუქტებზე იხარჯება, რომელსაც მოჰყვება სასმელები და თამბაქო.

აღსანიშნავია, რომ ბაზრის ტენდენციების უკეთ გასაანალიზებლად, გალტ & თაგარტმა კომპანიების გამოკითხვა ჩაატარა, რაც ოფიციალურად ხელმისაწვდომ მონაცემებთან ერთად ბაზარზე მიმდინარე ტენდენციების რეალურ დროში შეფასების საშუალებას იძლევა. ეს ინფორმაცია, სექტორის გლობალური ტენდენციების ცოდნასთან ერთად, „გალტ & თაგარტს“ საშუალებას აძლევს დარგის მოთამაშეებს სტრატეგიული განვითარების ხედვა შესთავაზოს. კერძოდ, კვლევა პასუხობს შემდეგ კითხვებს - რომელ რეგიონებშია ბრენდული ქსელების გაფართოების პოტენციალი; რა ფორმატის მაღაზიებია სწრაფად მზარდი; პროდუქტების რა ასორტიმენტზე უნდა გამახვილდეს ყურადღება და მომხმარებლის რა სეგმენტებზე უნდა ფოკუსირდნენ კომპანიები მომავალი 5 წლის განმავლობაში.

„სექტორების სიღრმისეული შესწავლა და ამის საფუძველზე ინვესტორებისათვის საინვესტიციო გადაწყვეტილებების მიღებაში დახმარება ჩვენი მთავარი ამოცანაა. სწორედ, ამ მიზანს ემსახურება დღევანდელი კონფერენციაც, რომ ბაზრის მოთამაშეებს გავუზიაროთ FMCG-ის სექტორის ტენდენციები, ანალიტიკა და მოლოდინები სწრაფად ცვალებად გარემოში. ვფიქრობთ, ამ მიმართულებით გლობალურ და რეგიონის ქვეყნების FMCG ბაზარზე მიმდინარე ტენდენციების ანალიზი დარგისთვის ღირებულია, რასაც დღევანდელი ჩვენი კონფერენცია ემსახურება“, - განაცხადა „გალტ & თაგარტის“ გენერალურმა დირექტორმა, ლევან შავკაციშვილმა.

ინფორმაციის თანახმად, დამატებითი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ ვებ-გვერდს: www.gt.ge

ლევან ალაფიშვილი - ცესკო-ს თავმჯდომარემ მიიღო გადაწყვეტილება, რომლითაც არჩევნებზე დაკვირვება, უბრალოდ შეუძლებელია
ქართული პრესის მიმოხილვა 07.04.2025
კახა ოქრიაშვილი - თავისუფლებისთვის ბრძოლა არ სრულდება, დღესაც გრძელდება და არც არასდროს დასრულდება!
„ამბასადორი აილენდ ბათუმი“ კომპანია Arup-თან თანამშრომლობით ბათუმის ხელოვნური კუნძულის უნიკალური არქიტექტურული ხედვის კონცეფციას ქმნის
სასტუმრო „რადისონ ბლუ თბილისი“ ზურა აფხაზის ნამუშევრების გამოფენას მასპინძლობს
ჰარვარდის უნივერსიტეტი კავკასიის უნივერსიტეტთან თანამშრომლობით აღმასრულებელი ლიდერობის პროგრამას იწყებს
სილქნეტი „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდის“ იანვარი-მარტის საქმიანობის ანგარიშს აქვეყნებს
რეალური თუ ყალბი QLED ტელევიზორები? Samsung-ის კონკურენტი ჩინური კომპანიები სამართლებრივ დავაში აღმოჩნდნენ